• B1-taseme eksamiks ettevalmistava kursuse õppekava

    € 2500

    Toimimisaeg: 7.02.2021-4.05.2022
    E, T, K
    (kell 08.00-12.05)

    Täienduskoolitusasutuse nimetus: Lahe MTÜ
    Õppekava nimetus: B1-taseme eksamiks ettevalmistav kursus
    B1-taseme eksamiks ettevalmistava kursuse õppekava

    Õppekavarühm: Keeleõpe
    Õppe kogumaht: Õppe kogumaht on 220 akadeemilist tundi, millest 180 akadeemilist tundi on kontaktõpe ja 40 akadeemilist tundi on iseseisev töö.
    Õppekava koostamise alus: Euroopa keeleõppe raamdokument
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    Õppijad, kelle keeleoskuse tase vastab A2-tasemele ning kes soovivad jätkata eesti keele õppimist. Õpingute alustamiseks vajalik keeletase selgitatakse välja testi teel.
    Õppe eesmärk:
    Koolituse eemärgiks on tõsta õppija keeletaset ja arendada kõiki osaoskusi, arvestades õppija varem saavutatud keeletaset, õppevajadusi ja eesti keele valdamisega seonduvaid isikilikke eesmärke. Koolituse lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada eesti keeles lihtsamaid lauseid ja tekste, saab hakkama suhtlemisega igapäevaelu situatsioonides, omab algteadmisi eesti grammatika valdkonnas.
    Õpiväljundid:
    Koolituse lõpuks õppija:
    • saab aru olulisest infost tuttaval teemal ning igapäevaeluga seotud olulisematest üksikasjadest;• saab hakkama igapäevastes suhtlussituatsioonides endale tuttavatel teemadel;
    • oskab alustada vestlust tuttavatel teemadel (küsimine ja info edastamine, ettepanekute tegemine, arvamuse väljendamine);
    • saab aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades ning lihtsama sõnastusega tekstides;
    • koostab lihtsat seostatud teksti (sh ettekannet) tuttaval või endale huvipakkuval teemal;
    • kirjutab isiklikke kirju ja teateid ning edasi andma uudiseid.
    Õppesisu:
    Suhtluskeel:
    • Pere ja isikuandmed (kontaktandmed, sünniaeg ja –koht, perekond, sugulased, kodused tööd)
    • Kodu, elukeskkond (kodu või korteri kirjeldamine, kodune majapidamine, kodu ja selle ümbrus, loodus, loomad, linnud, ilm)
    • Igapäevaelu (sisseostude tegemine, olmeteenused ja kaubandus, riigija omavalitsused, muud asutused ja ettevõtted, organisatsioonid, ametiasutustega suhtlemine)
    • Vaba aeg (harrastused, vaba aja veetmine, kultuuriüritused, puhkus, puhkamisvõimalused Eestis, tähtpäevad, külaliste kutsumine ja võõrustamine)
    • Reisimine, transport (vaatamisväärsused ja kaunimad paigad Eestis, reis väljaspool Eestit, väljasõidu/reisi organiseerimine, ühistransport, linnatransport, majutusasutused, reisibürood, majutus, loodussõbralik käitumine)
    • Inimsuhted (suhted teiste inimestega, iseloomujooned, sõprus, emotsioonid)
    • Tervis ja tervishoid (arstiabi, terviseseisund)
    • Haridus, erialad, töö ja töösuhted (hariduskäik, õppevahendid, kaasõpilased, elukutse valik, erialad ja ametid, töökuulutused, tööintervjuu, tegevused tööl)
    • Toitumine (toitlustusasutused, söök, jook, menüü, tellimine, toiduainete ostmine, tervislik toitumine)
    • Igapäevaelu (sisseostude tegemine, olme)• Teenindus (suhtlemine kliendiga: teenuste/toodete tutvustamine, aktiivne kuulamine, selgitamine, veenmine, probleemide lahendamine, ametialased telefonikõned ja kirjavahetus).
    Lähtuvalt õppegrupi kvalifikatsioonist ja soovist on võimalik valida valdkond (kaubandus/hotell/turismindus jne) ning grupi ootustest lähtuvalt tutvustada põhjalikumalt antud valdkonna ametikohal toimetulekuks vajalikku sõnavara.
    Grammatilised teemad:
    • Nimisõna käänded ainsuses ja mitmuses
    • Sihitise käänded
    • Tegusõna oleviku, liht- ja täismineviku vormid
    • Ma- ja da-tegevusnimi
    • Rektsioon
    • Käskiv ja tingiv kõneviis
    • Põhi- ja järgarvsõna käändelised vormid
    • Omadussõna võrdlusastmed
    Praktilise tegevuse lühikirjeldus:
    • Rühma- ning paaristööd, rollimängud, diskussioon, vaidlused, tüüpsituatsioonide läbimängimine, probleemülesannete lahendamine
    • Olme-, ametlike-, ajakirjanduslike-, adapteeritud ja adapteerimata tekstide lugemine; selektiivse ja põhjaliku lugemistehnika harjutamine; tundmatu teksti lugemine sõnaraamatuga, tõlkimine;
    tundmatu teksti lugemine ilma sõnaraamatuta, refereerimine, kokkuvõtete tegemine
    Kirjalikud ülesanded:
    Õigekirja harjutused, ankeedi täitmine, CV koostamine, märkmete tegemine, teate-, postkaartide-, kirjade kirjutamine;
    avalduste, kuulutuste, kutsete, kutsetele vastuste, kaebuste, tellimuste kirjutamine; narratiivse ja arutleva kirjandi, ettekande, kõne kirjutamine, memo koostamine.Õppemeetodid:
    Loeng, seminar, juhitud diskussioon, rollimäng, intervjuu, kirjalikud grammatika ülesanded, rühmatöö, paaristöö, praktiline töö, iseseisev töö
    Iseseisvad tööd on mõeldud nii õpitu kinnistamiseks kui ka teema sõnavara laiendamiseks. Iseseisev töö hõlmab õppematerjali loenguvälise osa omandamist; kodutööd vastavalt õppejõu poolt antud ülesannetele
    Õppekeskkond:
    Koolitustegevus toimub on-line kasutades MS TEAMS programm.
    Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.
    Igale kursusele on ette valmistatud õppe-metoodiline materjal eesti ja vene keeles.
    Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist.
    Õppetöö võib toimuda individuaalõppena, minirühmades (2-4 inimest) või rühmatööna (4 või rohkem inimest).
    Õppematerjalide loend:
    Põhiõpikud:
    • Kitsnik, M. 2012. Eesti keele õpik. B1, B2. FIE Mare Kitsnik.
    • Kitsnik, M., Kingisepp, L. 2002. Naljaga pooleks. Kirjastus Iduleht ja FIE Kitsnik
    Lisamaterjalid:
    • Alp, P. 2011. Eesti keele B1-taseme eksam. Argo
    • Mangus, I. 2015. Tere taas!: Eesti keele õpik A2-B1. Kirjatark
    • TEA taskusõnastik 2008. Vene- eesti, eesti-vene . Tallinn: TEA
    • Keeleklikk. Eesti keele e-kursus algajatele inglise keele baasil (0-A2).
    https://www.keeleklikk.ee/et/welcome
    • Efant. http://www.efant.ee/std/?lang=et
    • Eesti keele tasemetestid TESTEST. http://web.meis.ee/testest/repository.php?cmd=frameset&ref_id=1
    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja sooritama kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Õpilaste keeleoskuse arengu hindamisel koolituse käigus lähtutakse protsessihindamise põhimõtetest – võimalikult positiivsetest ilmingutest lähtuv hinnang edasiliikumisele, õpperühma töös osalemisele, initsiatiivile suhtlemissituatsioonide leidmisel keelekeskkonnas, koostöövalmidusele jne.
    Protsessihindamine toimub õppimise ja harjutamise ning iseseisvate tööde kaudu pidevalt sõnaliste hinnangutena, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppe aluseks olevas ainekavas toodud oodatavate õpitulemustele ja tema õppele püstitatud eesmärkidele. Õpitulemusi hinnatakse kokkuvõtvalt kursuse lõpul keeletasemetesti abil kasutades hindamisel punktiarvestust.
    Kursuse läbimiseks on vaja saavutada õppekavas nõutud õpitulemused (teadmised ja oskused).
    Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 75% õppetundidest ja sooritanud kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Tõend koolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähem kui 75% õppetundidest, koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui õppija ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid. Tõend väljastatakse vastavalt tundide arvule, kus osaleja osales.
    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
    Filoloogiline kõrgharidus; kõrgharidus muu eriala taustaga, aga kus on omandatud täiendkoolituse kaudu eesti keele võõrkeelena õpetamiseks vajalikud teadmised ja oskused kolme viimase aasta jooksul; eesti keele võõrkeelena õpetamise kogemus vähemalt kolm aastat

  • Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    € 2500

    Toimimisaeg:
    7.02.2022-4.05.2022
    E, T, K (kell 08.00-12.05)

    Täienduskoolituse õppekava: Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus
    Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    Õppekavarühm: Keeleõpe
    Õppekava koostamise alus : Euroopa keeleõppe raamdokument
    Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus: Õppe kogumaht on 220 tundi, millest 180 akad. tundi on kontaktõpe ja 40 akad. tundi iseseisev töö.
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    • inimesed, kes vähesel määral valdavad eesti keele grammatikat, selged on vähemalt mõned sõnad ja laused ning kes soovivad omandada algtaseme keelekasutaja hea esmase keeleoskuse;
    • inimesed, kes tahavad omandada eesti keelt igapäevases elus hakkamasaamiseks ja eesti keele A2-taseme eksami sooritamiseks.
    Õppe alustamise tingimused :
    Õppijate keeleoskustase selgitatakse välja kirjaliku ja suulise testiga enne koolitust. Test hõlmab nelja osaoskuse mõõtmist.
    Eesmärk: Koolituse lõpuks on õppija motiveeritud ja omandanud vajalikku keeleoskust eesti keele A2-taseme eksami sooritamiseks.
    Õpiväljundid:
    Koolituse lõpuks õppija:
    • Mõistab igapäevasituatsiooni peamõtet tuttaval teemal.
    • Oskab lugeda lühikesi lihtsaid tekste.
    • Mõistab faktipõhiseid tekste tuttaval teemal.
    • Tuleb lihtsat keelt kasutades toime igapäevasuhtluses tuttaval teemal.
    • Oskab kirjutada lühikesi lihtsaid sõnumeid, mis puudutavad igapäevaelu.
    Õppe sisu:
    Suhtluskeel:
    • Endast ja teistest rääkimine: isikuandmed ( nimi, aadress, telefon, sünnikoht ja -aeg, rahvus, vanus) ja faktiteave; enda tutvustamine ja teiste esitlemine; välimus ja iseloom; perekond, kodu ja töö; haridus, elukutse, hobid ja huvid.
    • Haridus: haridus ja koolielu; kooliaeg või õppimine; koolieelistused; edasiõppimine; õpitulemused.
    • Elukutse, amet ja töö: amet ja töökoht; elukutse ja töökoht; tööpäev; tööülesanded.
    • Teenindus: teenindusasutused, lahtiolekuajad, teenused ja hinnad; põhiteenused; toimingud pangas, postkontoris, juuksuris jm; teenuste eest tasumine; teenusetutvustused, juhendid ja sildid.
    • Igapäevaelu, kodu ja kodukoht: kodukoht ja selle ümbrus; pereelu; majapidamine ja kodusisustus; olmetingimused Eestis ja väljaspool Eestit; külaliste kutsumine; minu päev; minu lähedased.
    • Enesetunne, tervis ja heaolu: halb enesetunne ja arsti vastuvõtuajad; minu ja minu lähedaste terviseseisund; apteegist ostmine, käsimüügiravimid ja ravimi infolehe faktiteave.
    • Vaba aeg, harrastused ja meelelahutus: huvid, hobid ja vaba aja veetmine; liikumisharrastused, muusika maitsed ja lugemisharjumused; minu huvialad; faktiinfo (kultuuri- või meelelahutusasutuse lahtiolekuajad, piletihind jmt); meelelahutusüritused ja sünnipäeva tähistamine; meelelahutus- või kultuuriüritusele kutsumine.
    • Sisseostud, hinnad: poodide asukoht ja lahtiolekuajad; kaupade kogus, mõõdud, suurusnumbrid ja hinnad; tarbekaup; ostud ja kvaliteet; müüjalt või klienditeenindajalt abipakkumine; ostu eest tasumine.
    • Söök ja jook: igapäevased toitumisharjumused; söögi- ja joogikohtade asukoht, lahtiolekuajad ja hinnaklass; restoranis laua broneerimine; menüü põhjal söögi ja joogi tellimine; toitlusasutuses tasumine; päevapakkumised; söögilauas söögi ja joogi pakkumine ja palumine; retseptide ümberkirjutamine.
    • Inimeste suhted ühiskonnas: sõnumite ja teadete jätmine ja edastamine; inimeste kirjeldamine nii välimuselt kui muudelt omadustelt.
    • Keskkond, kohad, loodus, ilm: kodukoha asukoht; tee küsimine ja juhatamine; ilmateated ja ilma kirjeldamine; loomad, linnud ja taimed.
    • Kultuur ja keeled, keelte õppimine: kultuurisündmuste toimumise koht, aeg, piletihind ja esinejad; kultuurisündmused; minu keeleoskused ja praktiseerimisvõimalused.
    • Reisimine, transport, vaatamisväärsused: ühistranspordi sõiduplaanid ja reisid; sõidupileti ostmine ja sõidu sihtpunkt; tee küsimine ja juhatamine; ühistranspordi kasutamine; vaatamisväärsused; hotellis toa broneerimine; puhkusereisilt postkaardi kirjutamine; reisiteenuste eest tasumine.
    Keeleteadmised:
    – Eesti tähestik. Lühikesed, pikad ja ülipikad häälikud. Heliliste, helitute häälikute ning häälikuühendite hääldamine. Hääldamise erinevused eesti ja vene keeles.
    – Tegusõna pööramine olevikus ja lihtminevikus (jaatav ja eitav vorm), täismineviku kasutamine; tegusõna kõneviisid: kindel, tingiv, käskiv; tegusõna põhivormid ja neist tuletatavad vormid; ma-, da- infinitiivi kasutamine.
    – Eesti keele käänded: põhikäänded ja käänete moodustamise süsteemi loomine. Kohakäänded, nende küsimused ja kasutamine: seostamine tegusõnadega “tulema, minema, käima” ja kaassõnadega. Nimisõna käänete moodustamine ainsuses (nimetav, omastav, osastav, lühike sisseütlev) ja mitmuse nimetavas. Teiste ainsuse käänete moodustamine ja kasutamine.
    – Isikuliste ja küsivate asesõnade käänamine.
    – Omadussõna võrdlusastmed.
    – Arvsõnad. Põhiarvsõnade ja järgarvsõnade kasutamine nimetavas, omastavas, sees- ja alalütlevas käändes. Osastava kasutamine koos sihilise tegusõnaga. Aastaarvu ja kuupäeva kasutamine, vastused küsimustele millal? mitu? mitmes? mitmendal? mitmendas?
    – Õpitavate verbide rektsioon: käima kus?, mängima mida?, küsima kellelt?, aitama keda? jm.
    – Küsilausete moodustamine küsisõnadega: Kas? Kes? Mis? Kus? Millal? Kes mida teeb/mida tegi? Kes/mis on missugune?
    – Lauseõpetus: sõnade järjekord lauses (lihtlause).
    – Õigekiri: vene pärisnimede, riikide ja linnade nimetuste kirjutamine eesti keeles. – Õnnitlustekstide kirjutamine, lühiteadete ja kirjade kirjutamine.
    Õppemeetodid:
    Loengud, grupitöö (dialoogid), testid, kirjalikud ja suulised ülesanded. Õppimise käigus omandatakse algtaseme keelekasutaja hea esmane keeleoskus. Kursuse läbimisel pööratakse tähelepanu nii lugemis-, kirjutamis-, rääkimis- kui ka kuulamisoskuse arendamisele. Põhirõhk on suhtluskeele arendamisel, vajaliku informatsiooni hankimise ja edastamise võimalustel. Grammatika õppimine toimub vastavalt olukorrale, teemade kontekstis. Kursus sisaldab suulisi ja kirjalikke ülesandeid (nii iseseisvalt tööd kui ka kogu grupi vestlusi ja arutlusi). Sisaldab ka põhimõistete tutvustusi. Samuti on tähtis koht lugemis- ja kuulamisoskuste arendamisel.
    Õppekeskkond:
    Koolitustegevus toimub on-line MS TEAMS’i programmi kaudu.
    Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.
    Igale kursusele on ette valmistatud õppe-metoodiline materjal eesti ja vene keeles.
    Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist.
    Õppetöö võib toimuda individuaalõppena, minirühmades (2-4 inimest) või rühmatööna (4 või rohkem inimest).
    Õppematerjal / kasutud kirjandus:
    Põhiõpik:
    • Inga Mangus, Merge Simmul. (2012). Tere jälle! Eesti keele õpik A1-A2. Tln: Puškini Instituut
    Lisaõppematerjal:
    • Tooni Kasesalu. (2001). Kas sa oskad eesti keelt? Tln: Valgus
    • Aino Siirak. (1994). Eesti keele Grammatika tabelites. Tln: Pangloss I ja II osa • Eesti keele harjutustestid, A2-tase
    • Marju Ilves. (2008). Algaja keelekasutaja. A2-taseme eesti keele oskus. Tln: HTM ja Eesti Keele
    Sihtasutus
    • Eesti keele tasemetestid. Aadressil http://web.meis.ee/testest/
    • Eesti keele tasemeeksami nõuded. Aadressil http://www.innove.ee/et/eesti-keeletasemeeksamid
    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:
    Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja sooritama kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Õpilaste keeleoskuse arengu hindamisel koolituse käigus lähtutakse protsessihindamise põhimõtetest –võimalikult positiivsetest ilmingutest lähtuv hinnang edasiliikumisele, õpperühma töös osalemisele, initsiatiivile suhtlemissituatsioonide leidmisel keelekeskkonnas, koostöövalmidusele jne.
    Protsessihindamine toimub õppimise ja harjutamise ning iseseisvate tööde kaudu pidevalt sõnaliste hinnangutena, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppe aluseks olevas ainekavas toodud oodatavate õpitulemustele ja tema õppele püstitatud eesmärkidele.
    Õpitulemusi hinnatakse kokkuvõtvalt kursuse lõpul keeletasemetesti abil kasutades hindamisel punktiarvestust.
    Kursuse läbimiseks on vaja saavutada õppekavas nõutud õpitulemused (teadmised ja oskused).
    Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 75% õppetundidest ja sooritanud kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Tõend koolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähem kui 75% õppetundidest ja koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui õppija eisaavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
    Filoloogiline kõrgharidus; kõrgharidus muu eriala taustaga, aga kus on omandatud täiendkoolituse kaudu eesti keele võõrkeelena õpetamiseks vajalikud teadmised ja oskused kolme viimase aasta jooksul; eesti keele võõrkeelena õpetamise kogemus vähemalt kolm aastat

  • KLASSIKALINE ROOTSI MASSAAZ. BAASKURSUS

    € 275

    Õppe eesmärk
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Toimimisaeg:
    27.01.2022
    28.01.2022
    31.01.2022
    1.02.2022
    10.00-18.00
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 60ah millest 40 tundi on kontaktõpe ja 20 tundi iseseisev töö.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppesisu:
    -massaaži spetsiifika
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    -massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    -massaaži tehnikad
    -massaaži tegemine kehaosade kaupa vastavalt kliendi seisundile
    -massaažiseansi dokumenteerimine, anamneesi kogunemine
    -massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja:
    Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).
    Georg Vader- assistent. M.I. Massaazikool,East-European School of Osteopathy, Hiroprakrika Libre Universite du Samadeva ‘lt,MasterTal International School of Perceptual Osteopathy, Ariel Pelevin International School of Massage Therapy and Bodywork, Ukraina Association of Applied Kinesiology (UAPK)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Lümfimassaaži kursus

    € 350

    Õppe eesmärk:
    Anda õpilasele teadmisi inimese lümfisüsteemist, seda mõjutavatest teguritest ja lümfiringe manuaalse mõjutamise võimalustest. Õpetada manuaalse lümfidrenaaži abil kiirendama ja parandama lümfiringet s.t teostama profülaktilist lümfidrenaaži.

    Toimimisaeg:
    14.02
    15.02
    21.02
    28.02
    (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 40 ak.tund(kontakttunnid)

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised. Nõuded õpingute alustamiseks: soovitavalt – massaaži põhialused.

    Õppesisu:
    -Sissejuhatus lümfimassaaži.
    -Lümfisüsteemi talitlus.
    -Lümfiteede ja lümfisõlmede ehitus ( lümfüsüsteemi ehitus)
    -Lümfimassaaži näidustused ja vastunäidustused. Lümfimassaaži eripära, võtted ja nende spetsiifika.
    -Protseduuriks vajalikud vahendid.
    -Lümfimassaaž kehaosade kaupa.
    -Töökoht ja töövahendid
    -Kutse- eetika
    -Tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • ON-SITE MASSAAŽI KURSUS

    € 180

    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.
    On-site massaaž põhineb klassikalisel massaažil, või idamaistel ravimassaažide võtetel, kus 10-30 minuti jooksul töötatakse tugevalt läbi selja, turja, õlgade, kaela ja pea piirkond, et lõõgastada lihaspingeid, parandada verevarustust ja taastada keskendumisvõimet. Massaaži teostatakse läbi riiete. On-site massaaži jaoks pole vaja eraldi ruumi. Teenust saab pakkuda tööruumides, kontoris või konverentsiruumis.
    Massöörid kasutavad massaaži teostamiseks spetsiaalset massaažitooli, spetsiaalset peatuge, mis asetatakse lauale või tavalist kontori tooli.

    Toimimisaeg:
    3.03.2022 (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 10 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppesisu:
    -Massaaži spetsiifika
    -Anamneesi kogumine
    -Massaaźi mõju organismile
    -Töövahendite kasutamine, kliendi asendid, massööri tööasendid,
    -Seansi ülesehitus
    -Massaaž kehaosade kaupa
    -Venitused
    -Kutse- eetika
    -Tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Shiatsu e. Jaapani massaaž

    € 275

    Toimimisaeg:
    4.04
    5.04
    11.04

    Kell: 10:00-17:00
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Shiatsu e. jaapani punktmassaaz (tõlkes sõrmede surve)
    Antud massaaži abil saab muuta energiavoogu energiakanalites, meridiaanides, kas kehaosadele survet avaldades, neid venitades, või muul moel mõjutades.
    Shiatsu teraapiaga stimuleeritakse keha iseeneslikku paranemisvõimet, mille tulemusena paraneb organismi enda elujõud.
    Shiatsu abil on võimalik ravida kehalisi vaevusi, luua keha ja meele harmoonia.

    Õppe kogumaht: 40 akadeemilist tundi (ah), millest 30 tundi on kontaktõpe ja 10 tundi iseseisev töö

    Õppesisu:
    -shiatsu massaaži spetsiifika
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    – ettevalmistamine massaažiks
    -massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    – shiatsu massaaži kava ja tehnikad
    – massaaži tegemine kehaosade kaupa vastavalt kliendi seisundile
    -massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader, Massöör, Osteopraktik, Venemaa ja Baltimaade massaazi õpetaja.

    Registreerimine on kohustuslik!

  • LASTEMASSAAŽ. BAASKURSUS

    € 275

    Toimimisaeg:
    25.04
    26.04
    Kell: 10.00-18.00

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Õppe kogumaht: 20 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    Massöörid, kes soovivad omandada lastemassaaži baasoskused ja -teadmised.
    Nõuded õpingute alustamiseks klassikalise massaaži algkursuse läbimine.
    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab lastemassaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Õppesisu:
    -lastemassaaži spetsiifika,
    -näidustused ja vastunäidustused lastemassaažiks
    -lapse organismi anatoomiline ja füsioloogiline eripära,
    -lapse ealine iseärasus ja arenguetapid 0-7 eluaastal(kaasa sündinud refleksid, normaalsete liikumismustrite areng)
    -enamlevinud ortopeedilised- ja neuroloogilised ja muud haigusseisundid,
    anamneesi kogumine,
    -lapse organismi massaažijärgsed vastureaktsioonid (uni, rahutus, nutt jne) ja soovitused peale massaaži,
    toimed võtete lõikes
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Segmentmassaaž

    € 275

    Toimimisaeg:
    7.03.2022
    8.03.2022
    Kell: 10:00-17:00
    Kontakt: info@lahetervis.ee, tel.56903049
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader, Massöör, Osteopraktik, Venemaa ja Baltimaade massaazi õpetaja.

    Segmentmassaaž on intensiivne, kuivalt teostatav ravimassaaž lülisambale, et leevendada valusündroomi ja mõjutada siseorganite tööd. Mõjutatakse igat selgroolüli ja seal olevaid närvikimbukesi. Sobib närvipitsumisest tingitud käte või jalgade valulikkuse ja vereringehäirete korral.

    Õppe kogumaht: 20 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe,iseseisev töö

    Õppesisu:
    -segmentmassaaži spetsiifika,
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    -Massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    -Segmentmassaaži tehnikad
    -Taastava iseloomuga massaaživormid
    -Massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Registreerimine on kohustuslik!

    Segmentmassaaz

  • 1000-tunnine massaažialane baaskursus. Massöör. Osaliselt distantsõppe vorm

    € 2500

    Aeg: 27.01.2022-25.01.2023

    Täienduskoolitusasutuse nimetus: Lahe MTÜ
    Õppekava nimetus: 1000-tunnine massaažialane baaskursus. Massöör.
    Õppekavarühm: Teraapia ja taastusravi
    Haridustase: algtase
    Õppe kogumaht ja ülesehitus:
    Kursuse kogumaht on 1000 ak.tundi, millest 260 ak.t on iseseisev töö.

    Sellest auditoorne õppetöö 740 ak.tundi (s.h teoreetiline õpe, praktiline õpe 430 ak.tundi, praktika 300 tundi ja lõpueksam/konsultatsioon 10 ak.tundi)
    Koolituse kestvus on 12 kuud.
    Praktika- Lahe Tervise õppesalongis, väliüritustes või muu ettevõttes.
    Juhendaja peab vastama Massöör 5. Kutsestandardi tasemele või töökogemus peab olema antud valdkonnas vähemalt 2.aastat. Ettevõtte praktika toimub praktikalepingu alusel.

    NB! Soovitatav keskmine praktikatundide arv kuus 27 tundi.

    Õppimine toimub  kaks (kolm) korda nädalas, vastavalt tunniplaanile ja praktika toimub vastavalt koostatud graafikule. Tunniplaan saadatakse õpilasele pärast kursuse registreerimisel.

    Õppekeel: eesti/vene
    Õppekava koostamise alus: osaliselt kutsestandardi alusel  Massöör, tase 5. (B2.1, B2.2 osaliselt)
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Kõik massaaži kursusest huvitatud isikud. Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppe eesmärk:
    Omandada teoreetilised teadmised ja praktilised oskused ning luua eeldused õpingute jätkamiseks ja elukestvaks õppeks;

    Kujundada õpilases valmidus töötada iseseisvalt ja olla konkurentsivõimeline tööturul;

    Õpetusega taotletakse, et õpilane valmistab ette töökoha, loob kontakti masseeritavaga, kogub anamneesi, planeerib ja sooritab massaažiseansi kasutades korrektseid ja kohaseid massaaživõtteid lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast. Ta nõustab ja juhendab kliente .

    Kursuse õpiväljundid:
    Kursuse lõpetaja teeb massaaži kasutades omandatud teoreetilisi ja praktilisi teadmisi:

    -võtab kliendi vastu, tutvustab ennast ja eelseisvat massaažiprotseduuri; loob kliendile turvalise keskkonna; pärast massaaži tegemist küsib kliendi enesetunde ja rahulolu kohta tagasisidet; soovitab kliendile järgmisi massaažiseansse või muid teenuseid, lähtudes kliendi soovidest ja vajadustest; lahendab võimalikud arusaamatused delikaatselt;
    -tutvustab kliendile osutatavaid teenuseid ja kasutatavaid tooteid, kirjeldades teenuste ja toodete sisu ning otstarvet;

    -valmistab ette massaažikabineti ja töövahendid, massaažiseadmed ning aparatuuri, lähtudes kabinetile esitatavatest tervisekaitse ja ergonoomika nõuetest; valmistab tööruumi ette vastavalt massaaži liigile; hoiab töökoha korras, lähtudes tööohutusest, ergonoomikast ja hügieeninõuetest; korrastab ruumi enne ja pärast massaažiseanssi;
    -valib sobiva massaažiliigi ning vahendid, lähtudes kliendi soovist/ anamneesiküsimustikkust, näidustustest ja vastunäidustustest, tuginedes teadmistele inimorganismi ehituse; selgitab kliendile valitud lähenemist, planeerib sobivad võtted, tehnikad (nt tempo, rütm, tugevus), vahendid (nt õlid, kreemid, kupud) ning seansi ülesehituse; teavitab klienti võtete otsestest ja kaudsetest toimetest
    – teavitab klienti massaažiseansi lõppemisest ja võimalikust ortostaatilisest reaktsioonist (kukkumisoht), vajadusel abistab klienti massaažilaualt/matilt tõusmisel; teavitab klienti võimalikest massaažijärgsetest füüsilistest ja psüühilistest muutustest organismis (nt lihasvalu, unisus, peavalu);annab soovitusi massaažijärgseteks tegevusteks ;

    -hindab massaaži tulemusi, kasutades sobivaid hindamismeetodeid (nt liiges- ja fastialiikuvuse, naha värvuse ja rühi hindamine ning tugiliikumiselundkonna testimine);

    -püstitab eesmärgid iseseisvaks tegutsemiseks praktikaettevõttes ja analüüsib enda arengut massöörina ning meeskonnaliikmena ning täidab praktikaga seotud dokumente, nõuetekohaselt ja analüüsib praktika tulemusi.

    Õppesisu:

    Kursuse ained:

    1. Massaaži põhialused (40 ak.t)
    2. Massööri töö ergonoomika ja taastumine (10 ak.t)
    3. Suhtlemine ja klienditeeninduse alused (10 ak.t)
    4. Töötervishoid ja tööohutus (20 ak.t)
    5. Anatoomia ja füsioloogia (120 ak.t)
    6. Kliendi seisundi hindamine, anamneesi kogunemine (20ak.t)
    7. Suhtlemine massaažiseanssi ajal kliendiga eesti/vene keeles (10ak.t)
    8. Idamaade filosoofia ja idamaised massaažid (40ak.t)
    9. Klassikaline massaaž (60 ak.t)
    10. On-Site massaaž (20 ak.t)
    11. Tai Massaaž (40 ak.t)
    12. Jaapani massaaž (40 ak.t)
    13. Spordimassaaži (40ak.t)
    14. Segmentmassaaž (30 ak.t)
    15. Lümfimassaaži alused (40 ak.t)
    16. Laste massaaž (30ak.t)
    17. Aroomimassaaž (30 ak.t)
    18. Tsellüliidivastane massaaž (30 ak.t)
    19. Kupumassaaž ( 20 ak.t)
    20. Lihastestimine (30 ak.t)
    21. Praktika päeviku koostamine ja vormistamine (10 ak.t)
    22. Praktika 300 ak.t

    – Klassikaline massaaž
    – Spordimassaaž
    – Segmentmassaaž
    – Lümfimassaaž
    – Jaapani massaaž
    – Tai massaaž
    – Aroomimassaaž
    – Kupumassaaž
    – Tsellüliidivastane massaaž

    23 Lõpueksam, konsultatsioon (10 ak.t)

    Õppemeetodid: teoreetiline ja praktiline õpe,loeng, gruppitöö, ülesannete lahendamine, praktilised harjutused, õpimapp, arutelu.
    Iseseisev töö: Praktiline töö, õpimapi koostamine, referaadi kirjutamine, harjutusvideo vaatamine.

    anamneesi täitmine .

    Õppevahendid: massaažilauad, massaažitoolid, matid, jalarullid, pallid, õlid või kreemid, kätterätikud, kätepaberid, desinfitseerimisvahendid, kupud, nukud, protseduuripaber, tahvel, ekraan, arvuti
    Õppematerjalide loend:
    -Õpetaja poolt koostatud konspektid, töölehed, töövihikud,videod (õpilastele on lubatud ka teha tunnist video kodukasutamiseks)

    Soovituslik kirjandus:
    -Pramann Salu., Ettevõtluse alused. Argo, 2014
    -Suppi, K. Ettevõtlusõpik- käsiraamat. Atlex, 2013
    -Howard. CV koostamine. – Koolibri, 2001
    -Inimese anatoomia Autor: Meeli Roosalu,Kirjastus: Koolibri, Ilmumisaasta: 2006 / 2010 / 2020
    -Söderström Osakeyhtiö W, Inimese füsioloogia ja anatoomia, Medicina 2001
    -Klassikalise massaaži õpik. M. Ilves, L. Rannamaa, M. Müür, A.- K. Kartau Tallinn 2006
    -Jalak, R., Annus.L., Rannamaa. L., Eller. A. „Spordimeditsiin treenerile“, 2004
    -Töötervishoiu ja tööohutuse seadus (https://www.riigiteataja.ee/akt/12883561)
    -http://www.keskkonnaamet.ee
    Kutsestandardid: Massöör, tase 5 – Kutseregister
    – Самусев, Р. П. Атлас анатомии человека. Мир и Образование, 2014
    -Р. Вердербер, К. Вердербер. Психология общения. 2003. Москва. Олма-пресс.
    -Составитель Кузнецова, Н. Я безработный. Уроки жизни. Таллин, 2010
    «Психология». №6. Статья «Умеющие со-огорчаться» Марина Мелия. 2013
    -Васичкин В. И. Всё о массаже. Москва, 2006
    Complete Anatomy – advanced 3D anatomy platform (3d4medical.com)

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

    Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine 75% audiotoorsetes tundides (osalemine praktikas 100%) ja hindamisülesannete sooritamine vastavalt hindamiskriteeriumitele.

    Hindamismeetod: teoreetiline töö -test, kirjalik töö, rühmatöö, ettekanne, referaat, õpimapid;

    praktiline töö -praktiline ülesanne, situatsioonülesannete lahendamine, lihastestimine, juhtumi analüüs, õpilane demonstreerib massaaži võtted.

    Hindamiskriteerium:

    Õppija:

    – valmistab tööruumi ette vastavalt massaaži liigile; hoiab töökoha korras, lähtudes tööohutusest, ergonoomikast ja hügieeninõuetest; korrastab ruumi enne ja pärast massaažiseanssi;

    – võtab kliendi käest anamneesi massaažikava koostamiseks;
    -teeb massaaži, lähtudes koostatud plaanist, vajadusel korrigeerib massaaži kava; suhtleb kliendiga tagasiside saamiseks, rakendab ergonoomilisi tehnikaid, abistab klienti kehaasendi muutmisel, kasutab töövahendeid vastavalt vajadusele; tagab kliendi privaatsuse riietumisel ja massaaži ajal;
    – teavitab klienti massaažiseansi lõppemisest ja võimalikust ortostaatilisest reaktsioonist (kukkumisoht), vajadusel abistab klienti massaažilaualt/matilt tõusmisel; teavitab klienti võimalikest massaažijärgsetest füüsilistest ja psüühilistest muutustest organismis (nt lihasvalu, unisus, peavalu);annab soovitusi massaažijärgseteks tegevusteks ;

    -hindab massaaži tulemusi, kasutades sobivaid hindamismeetodeid (nt liiges- ja fastialiikuvuse, naha värvuse ja rühi hindamine ning tugiliikumiselundkonna testimine);

    -püstitab eesmärgid iseseisvaks tegutsemiseks praktikaettevõttes ja analüüsib enda arengut massöörina ning meeskonnaliikmena ning täidab praktikaga seotud dokumente, nõuetekohaselt ja analüüsib praktika tulemusi.

    Koolituse läbiviimiseks vajalik kvalifikatsioon:

    Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik), Ukraina Association of Applied Kinesiology (UAPK), International School of Massage Therapy and Bodywork, Hiroprakrika kursused Libre Universite du Samadeva ‘lt, MasterTal International School of Perceptual Osteopathy, Kinesioteipimine Centre of Health , Beuty and Success “The Vesina Group”. On läbinud erinevaid massaažialaseid täienduskoolitusi ning on täiskasvanuid inimesi koolitanud alates 2010.aastast (sh. M.I.Massaazikool
    Eesti Pimedate massaazikool)

    Georg Vader- M.I.Massaažikool, Ida Euroopa Osteopaatiakool, Ukraina Association of Applied Kinesiology (UAPK), International School of Massage Therapy and Bodywork, Hiroprakrika kursused Libre Universite du Samadeva ‘lt, MasterTal International School of Perceptual Osteopathy, Kinesioteipimine Centre of Health , Beuty and Success “The Vesina Group”.On läbinud erinevaid massaažialaseid täienduskoolitusi ning on täiskasvanuid inimesi koolitanud alates 2017.aastast (sh.Eesti Pimedate massaazikool). Töökogemus massöörina al.2014a.

    Õppekeskkond: Õpe toimub Lahe Tervise ruumides. Õppijatele on õppetöö läbiviimiseks vajalikud vahendid. Praktikakoht on Lahe Tervise õppesalongis.

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja

    saavutanud õpiväljundid.

    Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis .

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel:info@lahetervis.ee

    Kontaktisik: Kristina Lahe-Vader

KAS OLETE LEIDNUD SOBILIKU TEENUSE ?

Kui olete leidnud, siis vajutage nuppu ja broneerige aeg!

RESERVEERI!