• EDUKAKS TÖÖTURUL – KARJÄÄRINÕUSTAMINE .Osaliselt distansõppevorm

    € 2000

    Karjääriteenused on karjääriinfo vahendamine ja karjäärinõustamine. Karjääriteenuste peamine eesmärk on inimeste toetamine läbimõeldud valikute tegemisel hariduses ja tööelus

    Edukaks tööturul – karjäärinõustamine

    AEG: 21.04.2021- 12.06.2021

    Täienduskoolitusasutuse nimetus: Lahe MTÜ
    Õppekava nimi: Edukaks tööturul – karjäärinõustamine
    Õppekavarühm: Nõustamine ja koolitus
    Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides): 80 akadeemilist tundi, millest 40 tundi auditoorset õpet ja 40 tundi iseseisvat tööd
    Õppekava koostamise alus: Õppekava koostamise aluseks on üldõpingute moodul
    „Õpitee ja töö muutuvas keskkonnas“, tase 4
    Sihtgrupp Õppima võib asuda isik, kes soovib teadlikult suunata oma võimekus ja potentsiaal edukaks hakkamasaamiseks tööturul
    Õppe alustamise tingimused Puuduvad
    Õppe eesmärk Valmistada ette isik, kes kujundab oma tööalast karjääri
    ja arendab eneseteadlikkust tänapäevases keskkonnas,
    lähtudes elukestva õppe põhimõtetest
    Õpiväljundid Koolituse läbinu:
    • kavandab oma karjääri, arvestades isiklikke,
    sotsiaalseid ja tööalaseid võimalusi ning
    piiranguid
    • mõistab ühiskonna toimimist, tööandja ja
    organisatsiooni probleeme ja võimalusi
    • kavandab enda ja teiste jaoks väärtuste loomisel
    omapoolse panuse kultuurilises, sotsiaalses ja/või
    rahalises tähenduses
    • mõistab enda vastutust oma kutsealase karjääri
    kujundamisel ning on motiveeritud ennast
    arendama
    Õppe sisu • Muutunud töömaailm, ühiskond ja arusaamad
    karjäärist ning karjääri planeerimisest.
    • Milliseid muutusi eeldab majandus- ja
    ettevõtluskeskkond ning tööandja inimese
    suhtumises ja käitumises?
    • Kes ma olen ja kuhu ma tahan jõuda?
    • Kuidas oma läbilöögivõimet ja oskusi arendada
    ning tööturul paremaid tulemusi saavutada?
    • Kuidas koostada ja teostada oma karjääriplaani?
    • Kandideerimisdokumendid
    • Kandideerimisprotsess
    • Töövestlus
    Enesereflektsioon
    Õppemeetodid loeng, arutelud, demonstratsioon, test, praktilised
    harjutused, iseseisev töö.
    Iseseisev töö Kandideerimisdokumentide koostamine
    Nõuded õpingute lõpetamiseks,
    sh hindamismeetodid ja
    hindamiskriteeriumid
    Koolituse lõpetamise eelduseks on aruteludes osalemine,
    iseseisvate tööde sooritamine.
    Hindamismeetod:
    Etteantud juhendi alusel karjääriplaani esitlus koos
    eneseanalüüsiga.Hindamiskriteeriumid:
    ● analüüsib etteantud juhendi alusel püstitatud isiklike
    eesmärke ja piiranguid;
    ● koostab tervikliku karjääriplaani esitluse lähtudes
    etteantud juhendi infost
    Kursuse läbimisel väljastatav
    dokument (tunnistus või
    tõend).
    Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
    Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis
    osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud
    kontakttundide arvule.
    Koolitaja kompetentsust tagava
    kvalifikatsiooni või õpi- ja
    töökogemuse kirjeldus
    Kõrgharidus ja/või töökogemus õpetatavas valdkonnas.
    Õppemaksu tasumise kord ja
    tähtaeg
    http://www.lahetervis.ee/wpcontent/uploads/2020/01/Taiendus%C3%B5ppe-kord.pdf
    Õppemaksu tagastamise alused
    ja kord
    http://www.lahetervis.ee/wpcontent/uploads/2020/01/Taiendus%C3%B5ppe-kord.pdf
    Vaidluste lahendamise kord http://www.lahetervis.ee/wpcontent/uploads/2020/01/Taiendus%C3%B5ppe-kord.pdf
    Õppekeskkonna kirjeldus http://www.lahetervis.ee/wpcontent/uploads/2020/01/Taiendus%C3%B5ppe-kord.pdf
    Kvaliteedi tagamise tingimused
    ja kord
    http://www.lahetervis.ee/wpcontent/uploads/2020/01/Taiendus%C3%B5ppe-kord.pdf
    Õppekava kinnitamise aeg 07.03.202

  • ON-SITE MASSAAŽI KURSUS

    € 180

    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.
    On-site massaaž põhineb klassikalisel massaažil, või idamaistel ravimassaažide võtetel, kus 10-30 minuti jooksul töötatakse tugevalt läbi selja, turja, õlgade, kaela ja pea piirkond, et lõõgastada lihaspingeid, parandada verevarustust ja taastada keskendumisvõimet. Massaaži teostatakse läbi riiete. On-site massaaži jaoks pole vaja eraldi ruumi. Teenust saab pakkuda tööruumides, kontoris või konverentsiruumis.
    Massöörid kasutavad massaaži teostamiseks spetsiaalset massaažitooli, spetsiaalset peatuge, mis asetatakse lauale või tavalist kontori tooli.

    Toimimisaeg:
    14.09.2021 (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 10 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppesisu:
    -Massaaži spetsiifika
    -Anamneesi kogumine
    -Massaaźi mõju organismile
    -Töövahendite kasutamine, kliendi asendid, massööri tööasendid,
    -Seansi ülesehitus
    -Massaaž kehaosade kaupa
    -Venitused
    -Kutse- eetika
    -Tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • KLASSIKALINE ROOTSI MASSAAZ. BAASKURSUS

    € 275

    Õppe eesmärk
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Toimimisaeg:
    16.09.2021
    20.09.2021
    21.09.2021
    22.09.2021
    kell 10.00-17.00
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 60ah millest 40 tundi on kontaktõpe ja 20 tundi iseseisev töö.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppesisu:
    -massaaži spetsiifika
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    -massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    -massaaži tehnikad
    -massaaži tegemine kehaosade kaupa vastavalt kliendi seisundile
    -massaažiseansi dokumenteerimine, anamneesi kogunemine
    -massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja:
    Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).
    Georg Vader- assistent. M.I. Massaazikool,East-European School of Osteopathy, Hiroprakrika Libre Universite du Samadeva ‘lt,MasterTal International School of Perceptual Osteopathy, Ariel Pelevin International School of Massage Therapy and Bodywork, Ukraina Association of Applied Kinesiology (UAPK)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Segmentmassaaž

    € 275

    Toimimisaeg:
    27.09-28.09.2021
    Kell: 10:00-17:00
    Kontakt: info@lahetervis.ee, tel.56903049
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader, Massöör, Osteopraktik, Venemaa ja Baltimaade massaazi õpetaja.

    Segmentmassaaž on intensiivne, kuivalt teostatav ravimassaaž lülisambale, et leevendada valusündroomi ja mõjutada siseorganite tööd. Mõjutatakse igat selgroolüli ja seal olevaid närvikimbukesi. Sobib närvipitsumisest tingitud käte või jalgade valulikkuse ja vereringehäirete korral.

    Õppe kogumaht: 20 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe,iseseisev töö

    Õppesisu:
    -segmentmassaaži spetsiifika,
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    -Massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    -Segmentmassaaži tehnikad
    -Taastava iseloomuga massaaživormid
    -Massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Registreerimine on kohustuslik!

    Segmentmassaaz

  • Shiatsu e. Jaapani massaaž

    € 275

    Toimimisaeg:
    11.10-13.10.2021

    Kell: 10:00-17:00
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Shiatsu e. jaapani punktmassaaz (tõlkes sõrmede surve)
    Antud massaaži abil saab muuta energiavoogu energiakanalites, meridiaanides, kas kehaosadele survet avaldades, neid venitades, või muul moel mõjutades.
    Shiatsu teraapiaga stimuleeritakse keha iseeneslikku paranemisvõimet, mille tulemusena paraneb organismi enda elujõud.
    Shiatsu abil on võimalik ravida kehalisi vaevusi, luua keha ja meele harmoonia.

    Õppe kogumaht: 40 akadeemilist tundi (ah), millest 30 tundi on kontaktõpe ja 10 tundi iseseisev töö

    Õppesisu:
    -shiatsu massaaži spetsiifika
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    – ettevalmistamine massaažiks
    -massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    – shiatsu massaaži kava ja tehnikad
    – massaaži tegemine kehaosade kaupa vastavalt kliendi seisundile
    -massaaźiergonoomika
    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader, Massöör, Osteopraktik, Venemaa ja Baltimaade massaazi õpetaja.

    Registreerimine on kohustuslik!

  • Spordimassaaži baaskursus

    € 275

    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.
    Spordimassaaž on klassikalisest massaažist efektiivsem ja mõeldud eelkõige sporti harrastavale inimesele eesmärgiga parandada lihaskonna verevarustust, sidekoe elastsust, ennetada vigastusi ja aidata parandada juba tekkinud vigastusi. Spordimassaaž aitab tõsta töövõimet.

    Toimimisaeg:
    26.10-28.10
    01.11.2021
    (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Õppe kogumaht: 40 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Isikud, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.

    Nõuded õpingute alustamiseks Soovitavalt: Massaaži põhialused ja massaaži ergonoomika. Klassikaline massaaž.

    Õppesisu:
    -Spordimassaaži spetsiifika
    -Spordimassaaži primaarsete ja sekundaarsete mõjud
    -Protseduuriks vajalikud vahendid
    -Töökoha ettevalmistamine, massööri tööasendid, kliendi asendid
    -Taastav spordimassaaž kehaosade kaupa
    -Spordimassaaži alaliigid, näidustused ja vastunäidustused.
    -Spordimassaaži võtete eesmärk, mehhaaniline ja reflektoorne efekt
    -Massaaži vajavad kehapiirkonnad vastavalt spordialadele
    -Massaaži seansi ülesehitus sportimise järgselt, anamneesi kogumine, seansi ülesehitus ja teostamine

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Kupumassaaži kursus

    € 150

    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab kupumassaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Toimimisaeg:
    15.11.2021
    (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene

    Koolituse maht: 10 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe.

    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Koolitus on mõeldud isukutele, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppesisu:
    -Massaaži spetsiifika
    -Vaakumteraapia eesmärk, liigipõhised võtted, kuppude kasutamine
    -Massaaźi mõju organismile
    -Töövahendite kasutamine, kliendi asendid, massööri tööasendid,
    -Seansi ülesehitus
    -Massaaž kehaosade kaupa
    -Massaaži otsesed (massaaži ajal) ja kaudsed (peale massaaži) toimed, soovitused peale massaaži, organismi vastureaktsioonid
    -Kutse- eetika
    -Tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • Tai massaaži algkursus

    € 275

    Toimimisaeg:
    23.11-25.11.2021
    Aeg: (10.00-17.00)

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Keel: eesti,vene
    Õppe kogumaht: 40 akadeemilist tundi (ah), millest 30 tundi on kontaktõpe ja 10 tundi iseseisev töö
    strong>Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

    Isikud, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.

    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Õppesisu:
    – tai massaaži spetsiifika
    – näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    – ettevalmistamine massaažiks
    – massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile
    – tai massaaži kava ja tehnikad
    – massaaži tegemine kehaosade kaupa vastavalt kliendi seisundile
    – massaaźiergonoomika
    – töökoht ja töövahendid
    – kutse- eetika
    – tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.
    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • TSELLULIIDIVASTANE MASSAZ KOMBINEERITUD KUPUMASSAAZIGA

    € 275

    Toimimisaeg:
    6.12-7.12.2021
    Kell: 10:00-17:00
    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    info@lahetervis.ee, tel.56903049

    Tehnikad on kombineeritud tselluliidivastase massaaži ja kupumassaazi võttedega. Efekti on tunda juba esimesest seansist. Massaaž lõõgastab ja võrreldes teiste tselluliidimassaaži variantidega ei ole valulik. Spetsiaalsete massaaživõtetega taastatakse probleemse piirkonna naha elastsus, ainevahetus ning elavdatakse vereringet.

    Õppe kogumaht: 20 t
    Praktika: aeg on kokkuleppel

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader, Massöör, Osteopraktik, Venemaa ja Baltimaade massaazi õpetaja.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Tselluliidivastane massaaz kombineeritud kupudega

  • Aroomimassaazi kursus

    € 275

    Toimimisaeg:
    13.12-14.12.2021
    Kell: 10.00-17.00

    Toimimiskoht: Tallinn, Tondi 5
    Keel: eesti,vene
    Õppe kogumaht: 26 akadeemilist tundi (ah), praktiline õpe 20 ak.t, iseseisev töö 6 ak.t.
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    Massöörid, kes soovivad omandada massaaži baasoskused ja -teadmised.
    Õppe eesmärk:
    Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.

    Õppesisu:
    -massaaži spetsiifika,
    -näidustused ja vastunäidustused massaažiks
    -massaaži anatoomilis-füsioloogiline mõju inimese organismile

    -massaaži tehnikad

    -aroomteraapia suunad ja osad: kosmeetiline, ravi ja kodukasutamiseks,
    -eeterlikud õlid, mõiste, päritolu, saamine, kvaliteet
    -eeterlike ja baasõlide omadused, annustamine ja säilitamine ja õlide kasutamisega kaasnevad ohud.
    -eeterlike õlide analüüs.
    -massaaźiergonoomika

    -töökoht ja töövahendid
    -kutse- eetika
    -tööohutus

    Kursuse läbimisel väljastatav dokument: Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d. Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja: Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik)

    Õppemaksu tasumine toimub esitatud arve alusel.

    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.

    Registreerimine on kohustuslik!

    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel: info@lahetervis.ee

  • B1-taseme eksamiks ettevalmistava kursuse õppekava

    € 2500

    Toimimisaeg:
    31.05.- 31.08.2021
    E, T, K, N
    (kell 18.00-21.00)

    Täienduskoolitusasutuse nimetus:
    Lahe MTÜ
    Õppekava nimetus:
    B1-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    B1-taseme eksamiks ettevalmistava kursuse õppekava

    Õppekavarühm:
    Keeleõpe
    Õppe kogumaht:
    Õppe kogumaht on 220 akadeemilist tundi, millest 180 akadeemilist tundi
    on kontaktõpe ja 40 akadeemilist tundi on iseseisev töö.
    Õppekava koostamise alus:
    Euroopa keeleõppe raamdokument
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    Õppijad, kelle keeleoskuse tase vastab A2-tasemele ning kes soovivad
    jätkata eesti keele õppimist. Õpingute alustamiseks vajalik keeletase
    selgitatakse välja testi teel.
    Õppe eesmärk:
    Koolituse eemärgiks on tõsta õppija keeletaset ja arendada kõiki osaoskusi, arvestades õppija varem
    saavutatud keeletaset, õppevajadusi ja eesti keele valdamisega seonduvaid isikilikke eesmärke. Koolituse
    lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada eesti keeles lihtsamaid lauseid ja tekste, saab
    hakkama suhtlemisega igapäevaelu situatsioonides, omab algteadmisi eesti grammatika valdkonnas.
    Õpiväljundid:
    Koolituse lõpuks õppija:
    • saab aru olulisest infost tuttaval teemal ning igapäevaeluga seotud olulisematest üksikasjadest;• saab hakkama igapäevastes suhtlussituatsioonides endale tuttavatel teemadel;
    • oskab alustada vestlust tuttavatel teemadel (küsimine ja info edastamine, ettepanekute tegemine, arvamuse
    väljendamine);
    • saab aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades ning lihtsama sõnastusega tekstides;
    • koostab lihtsat seostatud teksti (sh ettekannet) tuttaval või endale huvipakkuval teemal;
    • kirjutab isiklikke kirju ja teateid ning edasi andma uudiseid.
    Õppesisu:
    Suhtluskeel:
    • Pere ja isikuandmed (kontaktandmed, sünniaeg ja –koht, perekond,
    sugulased, kodused tööd)
    • Kodu, elukeskkond (kodu või korteri kirjeldamine, kodune
    majapidamine, kodu ja selle ümbrus, loodus, loomad, linnud, ilm)
    • Igapäevaelu (sisseostude tegemine, olmeteenused ja kaubandus, riigija
    omavalitsused, muud asutused ja ettevõtted, organisatsioonid,
    ametiasutustega suhtlemine)
    • Vaba aeg (harrastused, vaba aja veetmine, kultuuriüritused, puhkus,
    puhkamisvõimalused Eestis, tähtpäevad, külaliste kutsumine ja
    võõrustamine)
    • Reisimine, transport (vaatamisväärsused ja kaunimad paigad Eestis,
    reis väljaspool Eestit, väljasõidu/reisi organiseerimine, ühistransport,
    linnatransport, majutusasutused, reisibürood, majutus, loodussõbralik
    käitumine)
    • Inimsuhted (suhted teiste inimestega, iseloomujooned, sõprus,
    emotsioonid)
    • Tervis ja tervishoid (arstiabi, terviseseisund)
    • Haridus, erialad, töö ja töösuhted (hariduskäik, õppevahendid,
    kaasõpilased, elukutse valik, erialad ja ametid, töökuulutused,
    tööintervjuu, tegevused tööl)
    • Toitumine (toitlustusasutused, söök, jook, menüü, tellimine, toiduainete
    ostmine, tervislik toitumine)
    • Igapäevaelu (sisseostude tegemine, olme)• Teenindus (suhtlemine kliendiga: teenuste/toodete tutvustamine,
    aktiivne kuulamine, selgitamine, veenmine, probleemide lahendamine,
    ametialased telefonikõned ja kirjavahetus).
    Lähtuvalt õppegrupi kvalifikatsioonist ja soovist on võimalik valida valdkond
    (kaubandus/hotell/turismindus jne) ning grupi ootustest lähtuvalt
    tutvustada põhjalikumalt antud valdkonna ametikohal toimetulekuks
    vajalikku sõnavara.
    Grammatilised teemad:
    • Nimisõna käänded ainsuses ja mitmuses
    • Sihitise käänded
    • Tegusõna oleviku, liht- ja täismineviku vormid
    • Ma- ja da-tegevusnimi
    • Rektsioon
    • Käskiv ja tingiv kõneviis
    • Põhi- ja järgarvsõna käändelised vormid
    • Omadussõna võrdlusastmed
    Praktilise tegevuse lühikirjeldus:
    • Rühma- ning paaristööd, rollimängud, diskussioon, vaidlused,
    tüüpsituatsioonide läbimängimine, probleemülesannete
    lahendamine
    • Olme-, ametlike-, ajakirjanduslike-, adapteeritud ja adapteerimata
    tekstide lugemine; selektiivse ja põhjaliku lugemistehnika
    harjutamine; tundmatu teksti lugemine sõnaraamatuga, tõlkimine;
    tundmatu teksti lugemine ilma sõnaraamatuta, refereerimine,
    kokkuvõtete tegemine
    Kirjalikud ülesanded:
    Õigekirja harjutused, ankeedi täitmine, CV
    koostamine, märkmete tegemine, teate-, postkaartide-, kirjade kirjutamine;
    avalduste, kuulutuste, kutsete, kutsetele vastuste, kaebuste, tellimuste
    kirjutamine; narratiivse ja arutleva kirjandi, ettekande, kõne kirjutamine,
    memo koostamine.Õppemeetodid:
    Loeng, seminar, juhitud diskussioon, rollimäng, intervjuu,
    kirjalikud grammatika ülesanded, rühmatöö, paaristöö, praktiline töö, iseseisev töö
    Iseseisvad tööd on mõeldud nii õpitu kinnistamiseks kui ka teema sõnavara laiendamiseks. Iseseisev töö
    hõlmab õppematerjali loenguvälise osa omandamist; kodutööd vastavalt õppejõu poolt antud ülesannetele
    Õppekeskkond:
    Koolitustegevus toimub selleks otstarbeks sobilikel ja tervisekaitse nõuetele vastavatel pindadel aadressil
    Tallinn, Tondi 5 .
    Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.
    Õppeklassid on varustatud tänapäevaste koolitusvahenditega (mugavad õppelauad ja toolid, kriiditahvlid,
    dataprojektorid, grafoprojektorid, sülearvutid, video ja audiotehnika jm).
    Igale kursusele on ette valmistatud õppe-metoodiline materjal eesti ja vene keeles.
    Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist.
    Õppetöö võib toimuda individuaalõppena, minirühmades (2-4 inimest) või rühmatööna (4 või rohkem
    inimest).
    Õppeklass valitakse vastavalt grupi suurusele.
    Õppematerjalide loend:
    Põhiõpikud:
    • Kitsnik, M. 2012. Eesti keele õpik. B1, B2. FIE Mare Kitsnik.
    • Kitsnik, M., Kingisepp, L. 2002. Naljaga pooleks. Kirjastus Iduleht ja FIE Kitsnik
    Lisamaterjalid:
    • Alp, P. 2011. Eesti keele B1-taseme eksam. Argo
    • Mangus, I. 2015. Tere taas!: Eesti keele õpik A2-B1. Kirjatark
    • TEA taskusõnastik 2008. Vene- eesti, eesti-vene . Tallinn: TEA
    • Keeleklikk. Eesti keele e-kursus algajatele inglise keele baasil (0-A2).
    https://www.keeleklikk.ee/et/welcome
    • Efant. http://www.efant.ee/std/?lang=et
    • Eesti keele tasemetestid TESTEST. http://web.meis.ee/testest/repository.php?cmd=frameset&ref_id=1
    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja sooritama kõik
    vajalikud ülesanded ning testid.
    Õpilaste keeleoskuse arengu hindamisel koolituse käigus lähtutakse protsessihindamise põhimõtetest –
    võimalikult positiivsetest ilmingutest lähtuv hinnang edasiliikumisele, õpperühma töös osalemisele,
    initsiatiivile suhtlemissituatsioonide leidmisel keelekeskkonnas, koostöövalmidusele jne.
    Protsessihindamine toimub õppimise ja harjutamise ning iseseisvate tööde kaudu pidevalt sõnaliste
    hinnangutena, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppe aluseks olevas ainekavas toodud
    oodatavate õpitulemustele ja tema õppele püstitatud eesmärkidele. Õpitulemusi hinnatakse kokkuvõtvalt
    kursuse lõpul keeletasemetesti abil kasutades hindamisel punktiarvestust.
    Kursuse läbimiseks on vaja saavutada õppekavas nõutud õpitulemused (teadmised ja oskused).
    Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 75% õppetundidest ja sooritanud
    kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Tõend koolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud
    vähem kui 75% õppetundidest, koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui õppija ei
    saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid. Tõend väljastatakse vastavalt tundide
    arvule, kus osaleja osales.
    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
    Filoloogiline kõrgharidus; kõrgharidus muu eriala taustaga, aga kus on omandatud täiendkoolituse kaudu
    eesti keele võõrkeelena õpetamiseks vajalikud teadmised ja oskused kolme viimase aasta jooksul; eesti
    keele võõrkeelena õpetamise kogemus vähemalt kolm aastat

  • Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    € 2500

    Toimimisaeg:
    31.05.- 31.08.2021
    E, T, K, N
    (kell 18.00-21.00)

    Täienduskoolituse õppekava:
    Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    Eesti keele A2-taseme eksamiks ettevalmistav kursus

    Õppekavarühm:
    Keeleõpe
    Õppekava koostamise alus :
    Euroopa keeleõppe raamdokument
    Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus:
    Õppe kogumaht on 220 tundi, millest 180 akad. tundi on kontaktõpe ja 40 akad. tundi iseseisev töö.
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    • inimesed, kes vähesel määral valdavad eesti keele grammatikat, selged on vähemalt mõned sõnad ja
    laused ning kes soovivad omandada algtaseme keelekasutaja hea esmase keeleoskuse;
    • inimesed, kes tahavad omandada eesti keelt igapäevases elus hakkamasaamiseks ja eesti keele A2-taseme
    eksami sooritamiseks.
    Õppe alustamise tingimused :
    Õppijate keeleoskustase selgitatakse välja kirjaliku ja suulise testiga enne koolitust. Test hõlmab nelja
    osaoskuse mõõtmist.
    Eesmärk:
    Koolituse lõpuks on õppija motiveeritud ja omandanud vajalikku keeleoskust eesti keele A2-taseme eksami
    sooritamiseks.
    Õpiväljundid:
    Koolituse lõpuks õppija:
    • Mõistab igapäevasituatsiooni peamõtet tuttaval teemal.
    • Oskab lugeda lühikesi lihtsaid tekste.
    • Mõistab faktipõhiseid tekste tuttaval teemal.• Tuleb lihtsat keelt kasutades toime igapäevasuhtluses tuttaval teemal.
    • Oskab kirjutada lühikesi lihtsaid sõnumeid, mis puudutavad igapäevaelu.
    Õppe sisu:
    Suhtluskeel:
    • Endast ja teistest rääkimine: isikuandmed ( nimi, aadress, telefon, sünnikoht ja -aeg, rahvus, vanus) ja
    faktiteave; enda tutvustamine ja teiste esitlemine; välimus ja iseloom; perekond, kodu ja töö; haridus,
    elukutse, hobid ja huvid.
    • Haridus: haridus ja koolielu; kooliaeg või õppimine; koolieelistused; edasiõppimine; õpitulemused.
    • Elukutse, amet ja töö: amet ja töökoht; elukutse ja töökoht; tööpäev; tööülesanded.
    • Teenindus: teenindusasutused, lahtiolekuajad, teenused ja hinnad; põhiteenused; toimingud pangas,
    postkontoris, juuksuris jm; teenuste eest tasumine; teenusetutvustused, juhendid ja sildid.
    • Igapäevaelu, kodu ja kodukoht: kodukoht ja selle ümbrus; pereelu; majapidamine ja kodusisustus;
    olmetingimused Eestis ja väljaspool Eestit; külaliste kutsumine; minu päev; minu lähedased.
    • Enesetunne, tervis ja heaolu: halb enesetunne ja arsti vastuvõtuajad; minu ja minu lähedaste
    terviseseisund; apteegist ostmine, käsimüügiravimid ja ravimi infolehe faktiteave.
    • Vaba aeg, harrastused ja meelelahutus: huvid, hobid ja vaba aja veetmine; liikumisharrastused, muusika
    maitsed ja lugemisharjumused; minu huvialad; faktiinfo (kultuuri- või meelelahutusasutuse lahtiolekuajad,
    piletihind jmt); meelelahutusüritused ja sünnipäeva tähistamine; meelelahutus- või kultuuriüritusele
    kutsumine.
    • Sisseostud, hinnad: poodide asukoht ja lahtiolekuajad; kaupade kogus, mõõdud, suurusnumbrid ja hinnad;
    tarbekaup; ostud ja kvaliteet; müüjalt või klienditeenindajalt abipakkumine; ostu eest tasumine. • Söök ja
    jook: igapäevased toitumisharjumused; söögi- ja joogikohtade asukoht, lahtiolekuajad ja hinnaklass;
    restoranis laua broneerimine; menüü põhjal söögi ja joogi tellimine; toitlusasutuses tasumine;
    päevapakkumised; söögilauas söögi ja joogi pakkumine ja palumine; retseptide ümberkirjutamine.
    • Inimeste suhted ühiskonnas: sõnumite ja teadete jätmine ja edastamine; inimeste kirjeldamine nii
    välimuselt kui muudelt omadustelt.
    • Keskkond, kohad, loodus, ilm: kodukoha asukoht; tee küsimine ja juhatamine; ilmateated ja ilma
    kirjeldamine; loomad, linnud ja taimed.
    • Kultuur ja keeled, keelte õppimine: kultuurisündmuste toimumise koht, aeg, piletihind ja esinejad;
    kultuurisündmused; minu keeleoskused ja praktiseerimisvõimalused.
    • Reisimine, transport, vaatamisväärsused: ühistranspordi sõiduplaanid ja reisid; sõidupileti ostmine ja
    sõidu sihtpunkt; tee küsimine ja juhatamine; ühistranspordi kasutamine; vaatamisväärsused; hotellis toa
    broneerimine; puhkusereisilt postkaardi kirjutamine; reisiteenuste eest tasumine.
    Keeleteadmised:
    Eesti tähestik. Lühikesed, pikad ja ülipikad häälikud. Heliliste, helitute häälikute ning häälikuühendite
    hääldamine. Hääldamise erinevused eesti ja vene keeles. – Tegusõna pööramine olevikus ja lihtminevikus
    (jaatav ja eitav vorm), täismineviku kasutamine; tegusõna kõneviisid: kindel, tingiv, käskiv; tegusõna põhivormid ja neist tuletatavad vormid; ma-, da- infinitiivi kasutamine. – Eesti keele käänded: põhikäänded
    ja käänete moodustamise süsteemi loomine. Kohakäänded, nende küsimused ja kasutamine: seostamine
    tegusõnadega “tulema, minema, käima” ja kaassõnadega. Nimisõna käänete moodustamine ainsuses
    (nimetav, omastav, osastav, lühike sisseütlev) ja mitmuse nimetavas. Teiste ainsuse käänete moodustamine
    ja kasutamine. – Isikuliste ja küsivate asesõnade käänamine. – Omadussõna võrdlusastmed. – Arvsõnad.
    Põhiarvsõnade ja järgarvsõnade kasutamine nimetavas, omastavas, sees- ja alalütlevas käändes. Osastava
    kasutamine koos sihilise tegusõnaga. Aastaarvu ja kuupäeva kasutamine, vastused küsimustele millal?
    mitu? mitmes? mitmendal? mitmendas? – Õpitavate verbide rektsioon: käima kus?, mängima mida?, küsima
    kellelt?, aitama keda? jm. – Küsilausete moodustamine küsisõnadega: Kas? Kes? Mis? Kus? Millal? Kes
    mida teeb/mida tegi? Kes/mis on missugune? – Lauseõpetus: sõnade järjekord lauses (lihtlause). – Õigekiri:
    vene pärisnimede, riikide ja linnade nimetuste kirjutamine eesti keeles. – Õnnitlustekstide kirjutamine,
    lühiteadete ja kirjade kirjutamine.
    Õppemeetodid:
    Loengud, grupitöö (dialoogid), testid, kirjalikud ja suulised ülesanded. Õppimise käigus omandatakse
    algtaseme keelekasutaja hea esmane keeleoskus. Kursuse läbimisel pööratakse tähelepanu nii lugemis-,
    kirjutamis-, rääkimis- kui ka kuulamisoskuse arendamisele. Põhirõhk on suhtluskeele arendamisel, vajaliku
    informatsiooni hankimise ja edastamise võimalustel. Grammatika õppimine toimub vastavalt olukorrale,
    teemade kontekstis. Kursus sisaldab suulisi ja kirjalikke ülesandeid (nii iseseisvalt tööd kui ka kogu grupi
    vestlusi ja arutlusi). Sisaldab ka põhimõistete tutvustusi. Samuti on tähtis koht lugemis- ja kuulamisoskuste
    arendamisel.
    Õppekeskkond:
    Koolitustegevus toimub selleks otstarbeks sobilikel ja tervisekaitse nõuetele vastavatel pindadel aadressil
    Tallinn, Tondi 5 .
    Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.
    Õppeklassid on varustatud tänapäevaste koolitusvahenditega (mugavad õppelauad ja toolid, kriiditahvlid,
    dataprojektorid, grafoprojektorid, sülearvutid, video ja audiotehnika jm).
    Igale kursusele on ette valmistatud õppe-metoodiline materjal eesti ja vene keeles.
    Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist.
    Õppetöö võib toimuda individuaalõppena, minirühmades (2-4 inimest) või rühmatööna (4 või rohkem
    inimest).
    Õppeklass valitakse vastavalt grupi suurusele.
    Õppematerjal / kasutud kirjandus:
    Põhiõpik:
    • Inga Mangus, Merge Simmul. (2012). Tere jälle! Eesti keele õpik A1-A2. Tln: Puškini Instituut
    Lisaõppematerjal:
    • Tooni Kasesalu. (2001). Kas sa oskad eesti keelt? Tln: Valgus
    • Aino Siirak. (1994). Eesti keele Grammatika tabelites. Tln: Pangloss I ja II osa • Eesti keele harjutustestid, A2-tase
    • Marju Ilves. (2008). Algaja keelekasutaja. A2-taseme eesti keele oskus. Tln: HTM ja Eesti Keele
    Sihtasutus
    • Eesti keele tasemetestid. Aadressil http://web.meis.ee/testest/
    • Eesti keele tasemeeksami nõuded. Aadressil http://www.innove.ee/et/eesti-keeletasemeeksamid
    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:
    Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja sooritama kõik
    vajalikud ülesanded ning testid.
    Õpilaste keeleoskuse arengu hindamisel koolituse käigus lähtutakse protsessihindamise põhimõtetest –
    võimalikult positiivsetest ilmingutest lähtuv hinnang edasiliikumisele, õpperühma töös osalemisele,
    initsiatiivile suhtlemissituatsioonide leidmisel keelekeskkonnas, koostöövalmidusele jne.
    Protsessihindamine toimub õppimise ja harjutamise ning iseseisvate tööde kaudu pidevalt sõnaliste
    hinnangutena, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppe aluseks olevas ainekavas toodud
    oodatavate õpitulemustele ja tema õppele püstitatud eesmärkidele.
    Õpitulemusi hinnatakse kokkuvõtvalt kursuse lõpul keeletasemetesti abil kasutades hindamisel
    punktiarvestust.
    Kursuse läbimiseks on vaja saavutada õppekavas nõutud õpitulemused (teadmised ja oskused).
    Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 75% õppetundidest ja sooritanud
    kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Tõend koolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud
    vähem kui 75% õppetundidest ja koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui õppija ei
    saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
    Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
    Filoloogiline kõrgharidus; kõrgharidus muu eriala taustaga, aga kus on omandatud täiendkoolituse kaudu
    eesti keele võõrkeelena õpetamiseks vajalikud teadmised ja oskused kolme viimase aasta jooksul; eesti
    keele võõrkeelena õpetamise kogemus vähemalt kolm aastat

  • Eesti keele A1-taseme koolitus

    € 1120

    Toimimisaeg:
    31.05.- 31.07.2021
    E, T, K,N
    (kell 18.00-21.00)

    Täienduskoolituse õppekava:
    Eesti keele A1-taseme koolitus

    Eesti keele A1-taseme koolitus

    Õppekavarühm:
    Keeleõpe, eesti keel võõrkeelena
    Õppekava koostamise alus :
    Euroopa keeleõppe raamdokument
    Õppe kogumaht ja õppe ülesehitus:
    120 akadeemilist tundi, millest 80 tundi on auditoorset õpet ja 40 tundi iseseisvat tööd.
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
    • Täiskasvanud, kes soovivad alustada eesti keele õpingutega.
    • Õppija ei valda eesti keelt üldse või valdab vähesel määral, kuid see ei ole piisav A2-taseme
    õpperühmas alustamiseks.
    • Õppijate vastuvõtt toimub registreerimistaotluse alusel.
    Eesmärk:
    Omandada eesti keele oskus A1 tasemel, mis võimaldab toime tulla igapäevastes suhtlusolukordades, mis
    nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel. Eesti keele oskuste omandamine vastavalt A1
    taseme keeleoskusnõuetele.
    Õpiväljundid:
    Koolituse lõpuks õppija:
    • mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada;
    • oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama
    ringi küsimustele;
    • suudab suhelda lihtsas keeles, räägib aeglaselt ja selgelt .
    • oskab kirjutada lühikest ja lihtsat teadet .Õppe sisu:
    Suhtluskeel:
    • Endast ja teistest rääkimine: isikuandmed ( nimi, aadress, telefon, sünnikoht ja -aeg, rahvus, vanus) ja
    faktiteave; enda tutvustamine ja teiste esitlemine; välimus ja iseloom; perekond, kodu ja töö; haridus,
    elukutse, hobid ja huvid.
    • Teenindus: teenindusasutused, lahtiolekuajad, teenused ja hinnad; põhiteenused; toimingud pangas,
    postkontoris, juuksuris jm; teenuste eest tasumine; teenusetutvustused, juhendid ja sildid.
    • Igapäevaelu, kodu ja kodukoht: kodukoht ja selle ümbrus; pereelu; majapidamine ja kodusisustus;
    külaliste kutsumine; minu päev; minu lähedased.
    • Enesetunne, tervis ja heaolu: halb enesetunne ja arsti vastuvõtuajad; minu ja minu lähedaste
    • Vaba aeg, harrastused ja meelelahutus: huvid, hobid ja vaba aja veetmine;
    • Söök ja jook: igapäevased toitumisharjumused;
    • Inimeste suhted ühiskonnas: sõnumite ja teadete jätmine.
    • Keskkond, kohad, loodus, ilm: kodukoha asukoht; tee küsimine ja juhatamine; ilmateated ja ilma
    kirjeldamine; loomad, linnud ja taimed. •Kodukoht Eesti (Eesti asukoht, sümboolika ja tähtpäevad; linn ja
    maa, Eesti loodus, ilm
    • Reisimine, transport, vaatamisväärsused: ühistranspordi sõiduplaanid ja reisid; sõidupileti ostmine ja
    sõidu sihtpunkt; tee küsimine ja juhatamine; ühistranspordi kasutamine; vaatamisväärsused; hotellis toa
    broneerimine; puhkusereisilt postkaardi kirjutamine; reisiteenuste eest tasumine.
    Keeleteadmised:
    Eesti tähestik(trüki- ja kirjatähed) ; hääldamine ja ortograafia. Lauseehitus. Asesõnad, küsisõnad, arvsõnad,
    kaassõnad; sidesõnad ja määrsõnad. Ainsus ja mitmus. Jaatus ja eitus. Ma- ja da-tegevusnimi. Käändsõna
    käänamine. Tegusõna pööramine olevikus ja lihtminevikus. Käskiv ja tingiv kõneviis.
    Õppemeetodid:
    Loengud, grupitöö (dialoogid), testid, kirjalikud ja suulised ülesanded. Õppimise käigus omandatakse
    algtaseme keelekasutaja hea esmane keeleoskus. Kursuse läbimisel pööratakse tähelepanu nii lugemis-,
    kirjutamis-, rääkimis- kui ka kuulamisoskuse arendamisele. Põhirõhk on suhtluskeele arendamisel, vajaliku
    informatsiooni hankimise ja edastamise võimalustel. Grammatika õppimine toimub vastavalt olukorrale,
    teemade kontekstis. Kursus sisaldab suulisi ja kirjalikke ülesandeid (nii iseseisvalt tööd kui ka kogu grupi
    vestlusi ja arutlusi). Sisaldab ka põhimõistete tutvustusi. Samuti on tähtis koht lugemis- ja kuulamisoskuste
    arendamisel.
    Õppekeskkond:
    Koolitustegevus toimub selleks otstarbeks sobilikel ja tervisekaitse nõuetele vastavatel pindadel aadressil
    Tallinn, Tondi 5 .Lisaks on võimalus kasutada koostöölepingute alusel ka teiste koostööpartnerite koolitusklasse.
    Õppeklassid on varustatud tänapäevaste koolitusvahenditega (mugavad õppelauad ja toolid, kriiditahvlid,
    dataprojektorid, grafoprojektorid, sülearvutid, video ja audiotehnika jm).
    Igale kursusele on ette valmistatud õppe-metoodiline materjal eesti ja vene keeles.
    Koolitusgruppide suurused on erinevad ja sõltuvad kursuse sisust ja eesmärgist.
    Õppetöö võib toimuda individuaalõppena, minirühmades (2-4 inimest) või rühmatööna (4 või rohkem
    inimest).
    Õppeklass valitakse vastavalt grupi suurusele.
    Õppematerjal / kasutud kirjandus:
    Põhiõpik:
    • Inga Mangus, Merge Simmul. (2012). Tere jälle! Eesti keele õpik A1-A2. Tln: Puškini
    Instituut
    • Mall Pesti, Helve Ahi. (2016). E nagu Eesti (Eesti keele õpik algajatele A1+A2+B1). Tln:
    Kiri-Mari Kirjastus
    Lisaõppematerjal:
    • Tooni Kasesalu. (2001). Kas sa oskad eesti keelt? Tln: Valgus
    • Aino Siirak. (1994). Eesti keele Grammatika tabelites. Tln: Pangloss I ja II osa
    • Silva Tomingas. (2013). Saame tuttavaks! (Eesti keele õppekomplekt algajatele). Tln: Tea
    • Õpetaja käsutuses on näitlikud posterid, pildimaterjalid, grammatikatabelid, situatsioonikaardid
    jm.
    Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:
    Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% auditoorsetes tundides ja sooritama kõik
    vajalikud ülesanded ning testid.
    Õpilaste keeleoskuse arengu hindamisel koolituse käigus lähtutakse protsessihindamise põhimõtetest –
    võimalikult positiivsetest ilmingutest lähtuv hinnang edasiliikumisele, õpperühma töös osalemisele,
    initsiatiivile suhtlemissituatsioonide leidmisel keelekeskkonnas, koostöövalmidusele jne.
    Protsessihindamine toimub õppimise ja harjutamise ning iseseisvate tööde kaudu pidevalt sõnaliste
    hinnangutena, arvestades õpilase teadmiste ja oskuste vastavust õppe aluseks olevas ainekavas toodud
    oodatavate õpitulemustele ja tema õppele püstitatud eesmärkidele.
    Õpitulemusi hinnatakse kokkuvõtvalt kursuse lõpul keeletasemetesti abil kasutades hindamisel
    punktiarvestust.
    Kursuse läbimiseks on vaja saavutada õppekavas nõutud õpitulemused (teadmised ja oskused).
    Tunnistus väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud vähemalt 75% õppetundidest ja sooritanud
    kõik vajalikud ülesanded ning testid.
    Tõend koolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse õppijale juhul, kui õppija on osalenud
    vähem kui 75% õppetundidest ja koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui õppija ei
    saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
    Filoloogiline kõrgharidus; kõrgharidus muu eriala taustaga, aga kus on omandatud täiendkoolituse kaudu
    eesti keele võõrkeelena õpetamiseks vajalikud teadmised ja oskused kolme viimase aasta jooksul; eesti
    keele võõrkeelena õpetamise kogemus vähemalt kolm aastat

  • 1000-tunnine massaažialane baaskursus. Massöör. Osaliselt distantsõppe vorm

    € 2500

    Aeg: 26.10.2021- 24.10.2022

    Täienduskoolitusasutuse nimetus: Lahe MTÜ
    Õppekava nimetus: 1000-tunnine massaažialane baaskursus.Massöör.
    Õppekavarühm: Teraapia ja taastusravi
    Haridustase: algtase

    Õppe kogumaht ja ülesehitus:
    Kursuse kogumaht on 1000 ak.tundi, millest 260 ak.t on iseseisev töö.
    Sellest auditoorne õppetöö 740 ak.tundi: praktiakõpet 430 ak.tundi, superviseeritud praktika 300 tundi ja lõpueksam/konsultatsioon 10 ak.tundi.
    Koolituse kestvus on 12 kuud.
    Praktika- Lahe Tervise õppesalongis, väliüritustes või muu ettevõttes, mis vastab nõuetele. Juhendaja peab vastama Massöör 5. Kutsestandardi tasemele ja töökogemus peab olema antud valdkonnas vähemalt 2.aastat. Ettevõtte praktika toimub praktikalepingu alusel.
    NB! Programmiga on ettenähtud, et õpilane teeb ühekuu jooksul 27 praktikatundi.
    Õppimine toimub kolm kaks-korda nädalas,vastavalt tunniplaanile ja praktika toimub vastavalt koostatud graafikule. Tunniplaan saadatakse õpilasele pärast kursuse registreerimisel.
    Õppekeel: eesti/vene
    Õppekava koostamise alus: osaliselt kutsestandardi alusel Massöör, tase 5.
    Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Kõik massaaži kursusest huvitatud isikud. Nõuded õpingute alustamiseks puuduvad.
    Õppe eesmärk: Omandada teoreetilised teadmised ja praktilised oskused. Õpetusega taotletakse, et õpilane planeerib ja sooritab massaažiseansi lähtudes kliendi vajadustest, massööri kutse-eetika, hügieeni, tööohutuse nõuetest ning klienditeeninduse heast tavast.
    Kursuse õpiväljundid: Kursuse lõpetaja teeb massaaži kasutades omandatud teoreetilisi ja praktilisi teadmisi. Massaaži teostamisel tugineb eesmärgistatud massaažiseansi kavale, arvestades kliendi vajadusi , näidlustusi ja vastunäidlustusi.
    Õppesisu:
    Kursuse ained:
    1. Massaaži põhialused (40 ak.t)
    2. Massööri töö ergonoomika ja taastumine (10 ak.t)
    3. Suhtlemine ja klienditeeninduse alused (10 ak.t)
    4. Töötervishoid ja tööohutus (20 ak.t)
    5. Anatoomia ja füsioloogia (120 ak.t)
    6. Kliendi seisundi hindamine, anamneesi kogunemine (20ak.t)
    7. Suhtlemine massaažiseanssi ajal kliendiga eesti/vene keeles (10ak.t)
    8. Idamaade filosoofia ja idamaised massaažid (40ak.t)
    9. Klassikaline massaaž (60 ak.t)
    10. On-Site massaaž (20 ak.t)
    11. Tai Massaaž (40 ak.t)
    12. Jaapani massaaž (40 ak.t)
    13. Spordimassaaži (40ak.t)
    14. Segmentmassaaž (30 ak.t)
    15. Lümfimassaaži alused (40 ak.t)
    16. Laste massaaž (30ak.t)
    17. Aroomimassaaž (30 ak.t)
    18. Tsellüliidivastane massaaž (30 ak.t)
    19. Kupumassaaž ( 20 ak.t)
    20. Lihastestimine (30 ak.t)
    21. Praktika päeviku koostamine ja vormistamine (10 ak.t)
    22. Praktika 300 ak.t
    – Klassikaline massaaž
    – Spordimassaaž
    – Segmentmassaaž
    – Lümfimassaaž
    – Jaapani massaaž
    – Tai massaaž
    – Aroomimassaaž
    – Kupumassaaž
    – Tsellüliidivastane massaaž

    23 Lõpueksam, konsultatsioon (10 ak.t)
    Õppemeetodid: Loeng, gruppitöö, praktiline õpe,ülesannete lahendamine.
    Iseseisev töö: Praktiline töö, õpimapi või mõistekaardid koostamine, referaadi koostamine, anamneesi analüüsi koostamine.
    Õppevahendid: vajalikud töövahendid. Õppes kasutatakse järgmisi õppevahendeid: massaažilaud, matt, rullid, pallid, õlid, kreemid, rätikud, kätepaberid, desinfitseerimisvahendid,kupud, laavakivid.
    Õppematerjalide loend:
    -Õpetaja poolt koostatud konspektid, töölehed, töövihikud,lubatud teha tunnist video kodukasutamiseks.
    -Pramann Salu., Ettevõtluse alused. Argo, 2014
    -Suppi, K. Ettevõtlusõpik- käsiraamat. Atlex, 2013
    -Roosalu, Inimese anatoomia, 2006
    -Platzer, Color atlas of Human Anatomy, Vol. 1. Locomotor system, 2004
    -Söderström Osakeyhtiö W, Inimese füsioloogia ja anatoomia, Medicina 2001
    -Klassikalise massaaži õpik. M. Ilves, L. Rannamaa, M. Müür, A.- K. Kartau Tallinn 2006
    -Р. Вердербер, К. Вердербер. Психология общения. 2003. Москва. Олма-пресс.
    «Психология». №6. Статья «Умеющие со-огорчаться» Марина Мелия. 2013

    Töötervishoiu ja tööohutuse seadus
    -http://www.keskkonnaamet.ee

    Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
    Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine 75% audiotoorsetes tundides (osalemine praktikas 100%) ja hindamisülesannete sooritamine vastavalt hindamiskriteeriumitele.
    Hindamismeetod: iseseisvad tööd, õpimapid, teooria ja praktiline osa – massaaz. Õpilane demonstreerib massaaži võtted.
    Hindamiskriteerium: õppija omab teadmisi kursusel läbitud teemadest; valmistab ette töökoha massaaži tegemiseks vastavalt juhendile; massaaži tegemisel rakendab sobivaid tehnikaid, arvestab näidustuste ja vastunäidustustega; võtab kliendi anamneesi vastavalt klienditeeninduse heale tavale ning arvestab kliendi konfidentsiaalsusega; kasutab massööri ergonoomikat ja keha-asendeid; valmistab ette ja korrastab töökoha.
    Koolitaja:
    Kristina Lahe-Vader – Kutseline haridus M.I.Massaažikool, kutsemassöör, lastemassöör; Tallinna Ülikool( kutsepedagoogika); Ida Euroopa Osteopaatiakool (osteopraktik).
    Georg Vader-assistent – massöör, osteopraktik,kinesioloog, M.I. Massaazikool, East-European School of Osteopathy, Libre Universite du Samadeva ‘lt,MasterTal International School of Perceptual Osteopathy, International School of Massage Therapy and Bodywork, Association of Applied Kinesiology (UAPK).

    Õppekeskkond: Õpe toimub Lahe Tervise ruumides. Õppijatele on õppetöö läbiviimiseks vajalikud vahendid. Praktikakoht on Lahe Tervise õppesalong.
    Kursuse läbimisel väljastatav dokument:
    Tunnistus- kui õppija on läbinud hindamise ja saavutanud õpiväljundi/d.
    Tõend – kui õppija ei saavutanud õpiväljundit/deid . Kui õpilane katkestab õppimise väljastatakse oselemise tõend.

    Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi õppekavas, tunniplaanis ja õppesessioonide ajakavas.
    Täpsustavatele küsimustele saab vastused tel teel: 56903049 ja/või emailiteel:info@lahetervis.ee
    Õppemaksu tasumise kord; õppemaksu tagastamise alused ja kord; vaidluste lahendamise kord võib vaadata dokumendis Täienduskoolituse õppekorralduse alused Lahe Tervise koolituskeskuses.
    Kontaktisik: Kristina Lahe-Vader

KAS OLETE LEIDNUD SOBILIKU TEENUSE ?

Kui olete leidnud, siis vajutage nuppu ja broneerige aeg!

RESERVEERI!